ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփն այսօր առավոտյան CNN հեռուստաալիքին հայտարարել է, որ ինքը «չի մտածում» միլիարդատեր Իլոն Մասկի մասին և մոտ ապագայում նրա հետ չի խոսելու։ «Ես նույնիսկ չեմ մտածում Իլոնի մասին։ Նա խնդիր ունի։ Խեղճը խնդիրներ ունի», - ասել է Թրամփը։ Այն հարցին, թե արդյոք զրուցե՞լ է Մասկի հետ, նա պատասխանել է. «Ոչ։ Կարծում եմ՝ որոշ ժամանակ նրա հետ չեմ խոսի, բայց նրան ամենայն բարիք եմ մաղթում»։               
 

«Իրան-Հայաստան երկաթուղու կառուցումը նոր ուղի է»

«Իրան-Հայաստան երկաթուղու կառուցումը նոր ուղի է»
13.01.2017 | 00:50

Կառավարության 2017-ի երեկվա առաջին նիստը տևեց 20 րոպե, ինչը բնական է. գործադիրն անցած տարի աշխատել է մինչև դեկտեմբերի 31-ը, իսկ դեկտեմբերի 30-ի վերջին նիստում 50-ից ավելի հարցեր քննարկեց: Երեկ վարչապետը, իրեն բնորոշ աշխատաոճով, նիստը սկսեց մի քանի հանձնարարականներով, որոնցից մեկի հիմքում 2017-ի պետբյուջեի մուտքերի ավելացման աղբյուրի ստեղծումն է` պետգույքի կառավարման վարչության աշխատանքի միջոցով:

Պետբյուջեի մուտքերի ավելացումը միայն օգուտ է, իսկ, այ, տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարության ԾԻԳ-ի լուծարումը, որն զբաղված էր Իրան-Հայաստան երկաթուղու կառուցման ծրագրով, միանշանակ չընկալվեց: Լրագրողների մեջ կարծիք ձևավորվեց, թե երկաթուղու կառուցման ծրագիրը կարող է դադարեցվել:

«Ոչ, նախարարության կազմում գործում է երկաթուղու վարչություն, և այդ ծրագրով կաշխատի վարչությունը»,- լրագրողների կասկածները ցրեց տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար ՎԱՀԱՆ ՄԱՐՏԻՐՈՍՅԱՆԸ:


Մենք ևս Իրան-Հայաստան երկաթուղու ծրագրի առնչությամբ մի քանի հարց փորձեցինք ճշտել նախարարից:

-Ո՞րն է երաշխիքը, որ այս անգամ Իրան-Հայաստան երկաթուղին իրականություն կդառնա, եթե մի քանի տարի է` ծրագրի շուրջ միայն խոսվում է:
-Այն իրականություն դարձնելու համար աշխատանքներ են տարվում բոլոր կողմերի հետ։ Կարծում եք` դա հե՞շտ է: Ամեն դեպքում ծրագրի իրականացման նպատակով ներդրողների հետ առանձին քննարկումներ ենք իրականացնում:
-Որքան էլ բարդ լինի ծրագիրը, այն 7-8 տարի է` շրջանառության մեջ է, պետք է որ պարզ լիներ` ինչ և ինչպես անել, ինչպես շահագրգռել ներդրողներին, որպեսզի ծրագիրն իրականություն դառնա:
-Մեկ ներդրողի հետ ունենք կոնցեսիոն կառավարման համաձայնագիր և աշխատանքները շարունակում ենք:
-Մտավախություն չունե՞ք, որ այլ երկրներ իրանական կողմի հետ ավելի շուտ կիրականացնեն երկաթուղու կառուցումը, և Հայաստանը դուրս կմնա տնտեսապես շահավետ այդ կարևոր ծրագրից: Ի դեպ, Ադրբեջանը, Ռուսաստանը և ԻԻՀ-ն այս ուղղությամբ արդեն իսկ կոնկրետ քայլեր են ձեռնարկում։
-Գիտե՞ք, տարբեր երկրներ տարբեր ծրագրեր են իրականացնում, սակայն դա չի նշանակում, որ մենք չպետք է կառուցենք այդ երկաթուղին, մենք էլ մեր տեսանկյունից ենք մոտենում հարցին և քննարկում ծրագիրը:
-Պարոն նախարար, ես չասացի` չկառուցենք, այլ մտավախություն հայտնեցի, որ մինչև Հայաստանը «տեղից շարժվի», երկաթուղին անհետաքրքիր կարող է դառնալ ԻԻՀ-ի համար:
-Ինչո՞ւ եք այդպես կարծում: Տրանսպորտային փոխադրումներ իրականացվում են տարբեր երկրներով: Իրան-Հայաստան երկաթուղու կառուցումը նոր ուղի է, այդ պատճառով էլ չեմ կարող կիսել Ձեր մտավախությունը:


Ճեպազրույցը` Ժասմեն ՎԻԼՅԱՆԻ

Դիտվել է՝ 2181

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ